'Ars Lachrimae'
Ars Lachrimae izenburuak erreferentziatzat hartzen du John Dowland-en Lacrimae Pavan obra magistral eta ikuskaria, estetikoki gizakiaren afektu musikalen, islaren eta paradoxaren inguruko hausnarketa sakon eta aitzindaria irudikatzen duena. Errenazimenduko tradizio bikainak errealitate bihurtzen ditu bere azken konposizio-apetak, Luys de Narvaez edo Alonso de Mudarra bezalako autoreek daramaten laute eta bihuelaren bitartez. Modu horretan, instrumentu baten oinarri idiomatikoak ezartzen dira; ondorengo konpositoreek hori sakondu zuten harik eta handitasun guztia agerian jarri arte, Bach gaindiezinak egin zuen bezala. Hari pultsatuko instrumentista birtuosoa den Enrike Solinis erreferente horietatik abiatzen da sonoritate paregabeko unibertsoan murgiltzeko.
PROGRAMA
Preludio Fantasía A Fancy Lacrimae Pavan Fantasía |
John Dowland (1563-1626)
|
Alexandreren pabana Fantasia X |
Alonso Mudarra (1510-1580) |
Pabana & Gallarda «Guárdame las Vacas» lanarekiko aldeak |
Luys de Milán (1500-1561) Luys de Narváez (1500-1552) |
Bi dantza herrikoi |
Osborneren ezkuizkribua (XVI. mendea) |
Suite re minorrean Prélude - Allemande - Courante- Sarabande - L´arabesque |
Robert de Visée (1655-1733)
|
Suite do minorrean (BWV 997) Preludioa - Fuga - Sarabanda - Gigue - Double |
Johann Sebastian Bach (1685-1750) |
Marionak & Kanarioak |
Gaspar Sanz (1640-1710) |
INTERPRETATZAILEAK
Enrike Solinís, lautea eta gitarra