'Elkarrizketaren arrakasta'. En camino.
Ensemble Allettamentok, Antzinako Musikako Taldeen Espainiako Elkarteko Talde Gaztearentzako Sariak, XVII. eta XVIII. mendeetako biolin eta biolontxelorako jatorriko errepertorioaren bilakaeran zehar ibilbidea egitera gonbidatuko gaitu. Errepertorioak bi instrumenturen arteko erlazioa nola sortzen joan zen erakutsiko digu, biolinak protagonismo solista hartzen zuen lehen obretatik, biolontxeloa baxu jarraituan aritzera mugatzen zen bitartean, bien arteko idazkera forma berri zuzenagora eta konpentsatuagora bitarte, ondorengo konposizio guztietan nagusituko dena.
PROGRAMA
Duo per violino e violoncello, Op.1, 3. Zk.
Allegro
Giovanni Battista Cirri (1724 – 1808)
Arie, correnti... per violino e violone, Op.4
Sarabanda
La Molza
Giovani Maria Bononcini (1642 – 1678)
Obra armónica en seis sonatas de cámara de violín y bajo solo
Largo andante
Francisco Manalt (ca.1710– 1759)
Allettamento da camera a violino solo e violoncello, Op. 3, 2. Zk.
Andante - Presto
Carlo Tessarini (1690 – 1766)
Ricercare I à violino e violoncello
Adagio - Allegro
Giovanni Benedetto Platti (c. 1697 – 1763)
Duo per violino e violoncello, Op.12 nº4
Allegro
Giovanni Battista Cirri
INTERPRETATZAILEAK
Elsa Pidre Carballa, biolontxeloa
Mario Braña Gómez, biolina