DANZAS PARA DOS REINAS
PROGRAMA
DELIRIVM MUSICAJuan Portilla, zuzendaria DANZAS PARA DOS REINAS |
||||
Beatriz Amezúa, biolin barrokoa María Saturno, viola da gamba |
Jorge López-Escribano, klabezina Ramiro Morales, artxilautea eta gitarra barrokoa Juan Portilla, txirula eta zuzendaritza artistikoa |
Jaime Puente, dantzaria Diana Campóo, dantzaria eta koreografoa |
||
I PRELUDIO |
|
|
||
Ciaccona |
Francesco Corbetta |
(ca.1615-1681) |
||
I DANZA |
|
|
||
Folie d'Espagne |
Marin Marais |
(1656 -1728) |
||
|
G. L. Pécour |
(1653-1729) |
||
|
R. A. Feuillet |
(1660-1710) |
||
Sonata en trío op. 3 No. 3 en si menor |
Jacques-Martin Hotteterre |
(1674–1763) |
||
II PRELUDIO |
|
|
||
Pavana |
Gaspar Sanz |
(1640-1710) |
||
II DANZA |
|
|
||
Pavana |
Antonio Martín y Coll |
(1660-1734) |
||
|
Domingo González |
(s. XVII) |
||
Mariona |
Tarquinio Merula |
(1595-1665) |
||
|
Domingo González |
(s. XVII) |
||
Folías echa para mi Señora Doña Tarolilla de Carallenos |
Andrea Falconieri |
(1585-1656) |
||
|
Juan Antonio Jaque
|
(XVII. mendea) |
||
Sonata trioan, sol minorren, txirula, biolin eta baxu jarraiturako
|
Élisabeth Jacquet de La Guerre |
(1665-1729) |
||
III PRELUDIO |
|
|
||
La Furstemberg |
Santiago de Murcia |
(1673-1739) |
||
III DANZA |
|
|
||
Entrée pour un homme et une femme (de la ópera «Persée») |
Jean-Baptiste Lully |
(1632-1687) |
||
|
G. L. Pécour |
(1653-1729) |
||
Aimable Vainqueur (de la ópera «Hésione») |
André Campra |
(1660-1744) |
||
|
G. L. Pécour |
(1653-1729) |
||
Les Contrefaiseurs (La Furstemberg) |
Henry Purcell |
(1659-1695) |
||
|
G. L. Pécour |
(1653-1729) |
||
An Echoe |
(Mr. Groscort, 1711) |
|
||
Tempestad grande, amigo. Fandango |
José de Nebra |
(1702-1768) |
||
|
|
Coreografía: Diana Campóo |
DANZAS PARA DOS REINAS |
Delirivm Musicak dantza historikoa berreskuratzeko proiektu zoragarri bat amaituko du, eta bertan garai horretako dantza ospetsuenetako batzuk ikusi ahal izango dira. Espainiak eta Frantziak XVII. mendean izan zuten harreman korapilatsuak elkarrenganako eragineko osagai bat ere izan zuen. Espainiako dantzek herrialde bizilagunean eragiten zuten erakarmenak ekarri zuen dantza horietako batzuk hartzea eta aldatzea, mende haren amaierako Frantziako dantzen errepertorioan sartzeko. |