BIDEAN
BREVES DIES
Hileta ospetsuak Iruñeko Katedralean XVIII. mendean
PROGRAMA
«MICHAEL NAVARRUS» KAPERA ERRENAZENTISTA Nafarroako Ganbera Abesbatza David Guindano Igarreta, zuzendaria
SCHOLA GREGORIANA «GAUDEAMUS» Raúl del Toro Sola, zuzendaria BREVES DIES Hileta ospetsuak Iruñeko Katedralean XVIII. mendean |
||||
Meritxell Ferrer, fagota Amaya Blanco, biolonea Sara Águeda, harpa |
Eloy Orzaiz, klabezina Beatriz Lorente, sopranoa Beatriz Aguirre, sopranoa |
Sergi Moreno-Lasalle, kontraltoa Íñigo Casalí, tenorra |
||
Venid, venid lamentos (harpa bakarrik) |
Andrés de Escaregui |
(Eibar 1711-Fitero 1773) |
||
Hildakoen moteta: Interveniat pro nobis |
José de Vaquedano |
(Gares 1642- Santiago de Compostela 1711) |
||
Hildakoen meza, 7 ahotsetara |
Miguel Valls |
(Carcaixent 1671-Iruñea 1738) |
||
1. Introito |
|
|
||
2. Kyrie |
|
|
||
EPÍSTOLA (kantu laua) |
|
|
||
GRADUAL (errespontsuaren gorputza, kantu laua). 3. Hildakoen mezako «in memoria» bertseta
|
|
|
||
Tracto |
A. de Escaregui |
|
||
«Dies irae» sekuentzia |
|
|
||
EVANGELIO (kantu laua) |
|
|
||
4. Hildakoen mezako ofertorioa. «Hostias» bertseta (kantu laua) |
|
|
||
PREFACIO (kantu laua) |
|
|
||
5. Hildakoen mezako santua |
|
|
||
Altxatu ondorengorako moteta, «Breves dies» |
Francisco de Zubieta |
(Nafarroa, XVIII. mendea) |
||
BENEDICTUS (kantu laua) |
|
|
||
PATER NOSTER «mozarabiarra» (kantu laua) |
|
|
||
AGNUS DEI (kantu laua) |
|
|
||
«Misa breve»ren Agnus Dei |
A. de Escaregui |
|
||
COMMUNIO (kantu laua) |
|
|
||
6. Hildakoen mezako «Miseremini mei» moteta |
|
|
||
Inter vestibulum |
A. de Escaregui |
|
||
BENEDICAMUS DOMINO (kantu laua) |
|
|
||
«Libera me, Domine» errespontsua |
Juan Francés de Iribarren |
(Zangoza 1699 - Málaga 1767) |
||
IN PARADISUM (kantu laua) |
|
|
||
BREVES DIES |
Iruñeko Katedraleko musika-jardunak, zehazki, hileta ospetsuetan, XVIII. mendean izan zuen bilakaera estilistikoa entzuteko bidea ematen du Breves Diesek, Vallsen amaierako barrokoaren eta Escareguiren estilo xaloaren artean, eta, era berean, garai horretako hileta-musikaren soinu ezaugarrira hurbiltzekoa. Hain zuzen, soinu horren ezaugarria da continuum ugaria, eta organorik eta instrumentu melodiko alturik ez izatea. |
Laguntzailea: Zangozako Udala